پشتیبانی آسیاتک
شماره تماس واحد پشتیبانی آسیاتک : 1544
نحوه پشتیبانی ADSL
توجه
اساسی به نیازهای مشتریان، برنامهریزی برای پاسخگویی موثر به نیازهای
شناسایی شده و در نهایت جلب خوشنودی مشتریان از همان ابتدای فعالیت دنیانت
در دستور کار مدیران و کارکنان شرکت دنیانت قرار گرفته است. به همین خاطر
است که عزم سازمانی نظامیافتهای برای افزایش روزافزون میزان خوشنودی
مشتریان در سطح شرکت وجود دارد که توانسته است با برنامهریزی دقیق برای
دستیابی به آن، نتایج درخشانی به بارآورد.
شرکت دنیانت برای ارایهی
خدمات ADSL از بهترین و زبدهترین کارشناسان و متخصصان منطقه و کشور یاری
گرفته است تا بتواند این سرویس را با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان خود
ارایه کند و خدمات پشتیبانی موثر و کارآمدی را نیز به صورت دایمی و 24
ساعته در کلیهی روزهای سال به مشتریان خود ارایه کند. هماکنون، تیمی
پشتیبانی فنی ADSL به صورت دایمی آمادهی پاسخگویی به نیازها و مشکلات
کاربران است. مشتریان میتوانند در تمام ساعتهای شبانهروز و در تمام
روزهای سال از طریق شماره تلفن 3363565 با بخش پشتیبانی فنی ADSL دنیانت
تماس بگیرند و نیازها و مشکلات خود را با تیم فنی دنیانت مطرح سازند.
بیگمان، مشکلات و مسایل مطرح شده از سوی مشتریان بیدرنگ پیگیری و در
زودترین هنگام ممکن برطرف خواهد شد.
گفتنیست، کیفیت بالای خدمات
اینترنت پرسرعت (ADSL) دنیانت و پشتیبانی موثر از خدمات ارایه شده موجب
گشته است که این سرویس با اقبال بسیار خوبی در بازار مواجه شود و روزانه بر
شمار استفادهکنندگان از این سرویس دنیانت افزوده شود.
راهنمای اولیه عیب یابی ADSL
خط تلفن بوق آزاد ندارد؟
مودم را از مدار خارج کنید . خط تلفن را چک کنید در صورتی که بوق آزاد شنیده نشد با ۱۷ تماس بگیرید و خرابی تلفن را ثبت کنید
چراغ لینک مودم چشمک زن است؟
این
مشکل به دلیل برقرار نشدن ارتباط فیزیکی ایجاد میشود، ابتدا بررسی کنید
خط تلفن بوق آزاد داشته باشد، تمام کابلها، سوکتها و قطعات فیزیکی را
بررسیی کنید. خط تلفن به صورت مستقیم باید وارد پورت مودم شود.
برای
برطرف کردن مشکل، گوشی تلفن، دستگاه نمابر، را جدا کنید و از خروجی مودم ،
پورت را به گوشی تلفن وصل کنید. در صورتی که لینک باز هم ثابت نشد به خروجی
مودم یک گوشی وصل کنید و از این طریق با پشتیبانی تماس بگیرید.
علامت ضربدر قرمز رنگ بر روی کانکشن مشاهده می شود
کابل شبکه شما به صورت فیزیکی قطع شده است، کارت شبکه، کابل متصل به مودم وسوکت پشت مودم را بررسی کنید
چراغ مودم شما هنگامی که با تلفن صحبت میکنید، ثابت است ولی به محض قطع شدن تماس لینک شما چشمک زن میشود؟
ممکن
است که پریز تلفن شما مجهز به نویزگیر باشد؛ بنابراین ابتدا از وجود
برقگیر (نویزگیر) بر روی پریزها اطمینان حاصل کنید و در صورت وجود آن را
خارج کنید. (اطمینان حاصل نمایید که دو شاخه ضد برق در مدار تلفن وجود
ندارد)
چراغ مودم در هنگام مکالمه با تلفن چشمک زن می شود؟
در این حالت حتما دقت داشته باشید به ازای هر گوشی تلفن یک میکروفیلتر و یا اسپلیتر سالم حد فاصل پریز و گوشی تلفن نصب باشد
تمام چراغ های های مودم شما جز پاور خاموش است؟
تمام
کابلهایی را که به مودم متصل شده است از مودم خارج و آداپتور برق را قطع
کنید. ۵ دقیقه مودم را خاموش نگه دارید. آداپتور مودم را دوباره وصل کنید
نکته مهم :در زمان نوسان برق، حتماً مودم را خاموش کنید.
نمی توانم ADSL Connection خود را پیدا کنم؟
از طریق آدرس روبرو start/control panel /network connection، می توانید ADSL connection را پیدا نمایید.
اگر در Network Connection هیچ Connection وجود نداشت، وشما مودم را با پورت USB، نصب نموده بودید، مجددا درایور USB، را نصب نمایید.
تمام تنظیمات مودم صحیح است ولی اینترنت من قطع و وصل می شود؟
یکی
از رایج ترین موارد و دلایل قطعی اینترنت (ADSL) وجود امواج الکترونیکی و
الکترومغناطیسی میباشد، این گونه مشکلات میتوانند به صورتهای ذیل باشند:
گوشی
های تلفن بی سیم و دستگاه های ارتباطی یکی از وسایلی هستند که این گونه
مشکلات را ایجائد می کنند. گوشی های تلفن بی سیم بدلیل کارکردن در رنج
فرکانسی 2.4GHZ باعث ایجاد تداخل با دستگاه های ADSL یا دستگاه های شبکه بی
سیم می شوند
شماره تماس واحد پشتیبانی آسیاتک : 1544
نحوه پشتیبانی ADSL
توجه
اساسی به نیازهای مشتریان، برنامهریزی برای پاسخگویی موثر به نیازهای
شناسایی شده و در نهایت جلب خوشنودی مشتریان از همان ابتدای فعالیت دنیانت
در دستور کار مدیران و کارکنان شرکت دنیانت قرار گرفته است. به همین خاطر
است که عزم سازمانی نظامیافتهای برای افزایش روزافزون میزان خوشنودی
مشتریان در سطح شرکت وجود دارد که توانسته است با برنامهریزی دقیق برای
دستیابی به آن، نتایج درخشانی به بارآورد.
شرکت دنیانت برای ارایهی
خدمات ADSL از بهترین و زبدهترین کارشناسان و متخصصان منطقه و کشور یاری
گرفته است تا بتواند این سرویس را با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان خود
ارایه کند و خدمات پشتیبانی موثر و کارآمدی را نیز به صورت دایمی و 24
ساعته در کلیهی روزهای سال به مشتریان خود ارایه کند. هماکنون، تیمی
پشتیبانی فنی ADSL به صورت دایمی آمادهی پاسخگویی به نیازها و مشکلات
کاربران است. مشتریان میتوانند در تمام ساعتهای شبانهروز و در تمام
روزهای سال از طریق شماره تلفن 3363565 با بخش پشتیبانی فنی ADSL دنیانت
تماس بگیرند و نیازها و مشکلات خود را با تیم فنی دنیانت مطرح سازند.
بیگمان، مشکلات و مسایل مطرح شده از سوی مشتریان بیدرنگ پیگیری و در
زودترین هنگام ممکن برطرف خواهد شد.
گفتنیست، کیفیت بالای خدمات
اینترنت پرسرعت (ADSL) دنیانت و پشتیبانی موثر از خدمات ارایه شده موجب
گشته است که این سرویس با اقبال بسیار خوبی در بازار مواجه شود و روزانه بر
شمار استفادهکنندگان از این سرویس دنیانت افزوده شود.
راهنمای اولیه عیب یابی ADSL
خط تلفن بوق آزاد ندارد؟
مودم را از مدار خارج کنید . خط تلفن را چک کنید در صورتی که بوق آزاد شنیده نشد با ۱۷ تماس بگیرید و خرابی تلفن را ثبت کنید
چراغ لینک مودم چشمک زن است؟
این
مشکل به دلیل برقرار نشدن ارتباط فیزیکی ایجاد میشود، ابتدا بررسی کنید
خط تلفن بوق آزاد داشته باشد، تمام کابلها، سوکتها و قطعات فیزیکی را
بررسیی کنید. خط تلفن به صورت مستقیم باید وارد پورت مودم شود.
برای
برطرف کردن مشکل، گوشی تلفن، دستگاه نمابر، را جدا کنید و از خروجی مودم ،
پورت را به گوشی تلفن وصل کنید. در صورتی که لینک باز هم ثابت نشد به خروجی
مودم یک گوشی وصل کنید و از این طریق با پشتیبانی تماس بگیرید.
علامت ضربدر قرمز رنگ بر روی کانکشن مشاهده می شود
کابل شبکه شما به صورت فیزیکی قطع شده است، کارت شبکه، کابل متصل به مودم وسوکت پشت مودم را بررسی کنید
چراغ مودم شما هنگامی که با تلفن صحبت میکنید، ثابت است ولی به محض قطع شدن تماس لینک شما چشمک زن میشود؟
ممکن
است که پریز تلفن شما مجهز به نویزگیر باشد؛ بنابراین ابتدا از وجود
برقگیر (نویزگیر) بر روی پریزها اطمینان حاصل کنید و در صورت وجود آن را
خارج کنید. (اطمینان حاصل نمایید که دو شاخه ضد برق در مدار تلفن وجود
ندارد)
چراغ مودم در هنگام مکالمه با تلفن چشمک زن می شود؟
در این حالت حتما دقت داشته باشید به ازای هر گوشی تلفن یک میکروفیلتر و یا اسپلیتر سالم حد فاصل پریز و گوشی تلفن نصب باشد
تمام چراغ های های مودم شما جز پاور خاموش است؟
تمام
کابلهایی را که به مودم متصل شده است از مودم خارج و آداپتور برق را قطع
کنید. ۵ دقیقه مودم را خاموش نگه دارید. آداپتور مودم را دوباره وصل کنید
نکته مهم :در زمان نوسان برق، حتماً مودم را خاموش کنید.
نمی توانم ADSL Connection خود را پیدا کنم؟
از طریق آدرس روبرو start/control panel /network connection، می توانید ADSL connection را پیدا نمایید.
اگر در Network Connection هیچ Connection وجود نداشت، وشما مودم را با پورت USB، نصب نموده بودید، مجددا درایور USB، را نصب نمایید.
تمام تنظیمات مودم صحیح است ولی اینترنت من قطع و وصل می شود؟
یکی
از رایج ترین موارد و دلایل قطعی اینترنت (ADSL) وجود امواج الکترونیکی و
الکترومغناطیسی میباشد، این گونه مشکلات میتوانند به صورتهای ذیل باشند:
گوشی
های تلفن بی سیم و دستگاه های ارتباطی یکی از وسایلی هستند که این گونه
مشکلات را ایجائد می کنند. گوشی های تلفن بی سیم بدلیل کارکردن در رنج
فرکانسی 2.4GHZ باعث ایجاد تداخل با دستگاه های ADSL یا دستگاه های شبکه بی
سیم می شوند
شماره تماس واحد پشتیبانی آسیاتک : 1544
نحوه پشتیبانی ADSL
توجه
اساسی به نیازهای مشتریان، برنامهریزی برای پاسخگویی موثر به نیازهای
شناسایی شده و در نهایت جلب خوشنودی مشتریان از همان ابتدای فعالیت دنیانت
در دستور کار مدیران و کارکنان شرکت دنیانت قرار گرفته است. به همین خاطر
است که عزم سازمانی نظامیافتهای برای افزایش روزافزون میزان خوشنودی
مشتریان در سطح شرکت وجود دارد که توانسته است با برنامهریزی دقیق برای
دستیابی به آن، نتایج درخشانی به بارآورد.
شرکت دنیانت برای ارایهی
خدمات ADSL از بهترین و زبدهترین کارشناسان و متخصصان منطقه و کشور یاری
گرفته است تا بتواند این سرویس را با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان خود
ارایه کند و خدمات پشتیبانی موثر و کارآمدی را نیز به صورت دایمی و 24
ساعته در کلیهی روزهای سال به مشتریان خود ارایه کند. هماکنون، تیمی
پشتیبانی فنی ADSL به صورت دایمی آمادهی پاسخگویی به نیازها و مشکلات
کاربران است. مشتریان میتوانند در تمام ساعتهای شبانهروز و در تمام
روزهای سال از طریق شماره تلفن 3363565 با بخش پشتیبانی فنی ADSL دنیانت
تماس بگیرند و نیازها و مشکلات خود را با تیم فنی دنیانت مطرح سازند.
بیگمان، مشکلات و مسایل مطرح شده از سوی مشتریان بیدرنگ پیگیری و در
زودترین هنگام ممکن برطرف خواهد شد.
گفتنیست، کیفیت بالای خدمات
اینترنت پرسرعت (ADSL) دنیانت و پشتیبانی موثر از خدمات ارایه شده موجب
گشته است که این سرویس با اقبال بسیار خوبی در بازار مواجه شود و روزانه بر
شمار استفادهکنندگان از این سرویس دنیانت افزوده شود.
راهنمای اولیه عیب یابی ADSL
خط تلفن بوق آزاد ندارد؟
مودم را از مدار خارج کنید . خط تلفن را چک کنید در صورتی که بوق آزاد شنیده نشد با ۱۷ تماس بگیرید و خرابی تلفن را ثبت کنید
چراغ لینک مودم چشمک زن است؟
این
مشکل به دلیل برقرار نشدن ارتباط فیزیکی ایجاد میشود، ابتدا بررسی کنید
خط تلفن بوق آزاد داشته باشد، تمام کابلها، سوکتها و قطعات فیزیکی را
بررسیی کنید. خط تلفن به صورت مستقیم باید وارد پورت مودم شود.
برای
برطرف کردن مشکل، گوشی تلفن، دستگاه نمابر، را جدا کنید و از خروجی مودم ،
پورت را به گوشی تلفن وصل کنید. در صورتی که لینک باز هم ثابت نشد به خروجی
مودم یک گوشی وصل کنید و از این طریق با پشتیبانی تماس بگیرید.
علامت ضربدر قرمز رنگ بر روی کانکشن مشاهده می شود
کابل شبکه شما به صورت فیزیکی قطع شده است، کارت شبکه، کابل متصل به مودم وسوکت پشت مودم را بررسی کنید
چراغ مودم شما هنگامی که با تلفن صحبت میکنید، ثابت است ولی به محض قطع شدن تماس لینک شما چشمک زن میشود؟
ممکن
است که پریز تلفن شما مجهز به نویزگیر باشد؛ بنابراین ابتدا از وجود
برقگیر (نویزگیر) بر روی پریزها اطمینان حاصل کنید و در صورت وجود آن را
خارج کنید. (اطمینان حاصل نمایید که دو شاخه ضد برق در مدار تلفن وجود
ندارد)
چراغ مودم در هنگام مکالمه با تلفن چشمک زن می شود؟
در این حالت حتما دقت داشته باشید به ازای هر گوشی تلفن یک میکروفیلتر و یا اسپلیتر سالم حد فاصل پریز و گوشی تلفن نصب باشد
تمام چراغ های های مودم شما جز پاور خاموش است؟
تمام
کابلهایی را که به مودم متصل شده است از مودم خارج و آداپتور برق را قطع
کنید. ۵ دقیقه مودم را خاموش نگه دارید. آداپتور مودم را دوباره وصل کنید
نکته مهم :در زمان نوسان برق، حتماً مودم را خاموش کنید.
نمی توانم ADSL Connection خود را پیدا کنم؟
از طریق آدرس روبرو start/control panel /network connection، می توانید ADSL connection را پیدا نمایید.
اگر در Network Connection هیچ Connection وجود نداشت، وشما مودم را با پورت USB، نصب نموده بودید، مجددا درایور USB، را نصب نمایید.
تمام تنظیمات مودم صحیح است ولی اینترنت من قطع و وصل می شود؟
یکی
از رایج ترین موارد و دلایل قطعی اینترنت (ADSL) وجود امواج الکترونیکی و
الکترومغناطیسی میباشد، این گونه مشکلات میتوانند به صورتهای ذیل باشند:
گوشی
های تلفن بی سیم و دستگاه های ارتباطی یکی از وسایلی هستند که این گونه
مشکلات را ایجائد می کنند. گوشی های تلفن بی سیم بدلیل کارکردن در رنج
فرکانسی 2.4GHZ باعث ایجاد تداخل با دستگاه های ADSL یا دستگاه های شبکه بی
سیم می شوند